Buscar este blog

jueves, 29 de noviembre de 2012

Thank you!!

¡¡Hola chic@s!!

Este artículo va dedicado a todos vosotr@s porque ya he superado las 10.000 visitas de mi blog con lectores de todas partes del mundo. Gracias a todos los que leéis este blog porque la verdad es que disfruto haciéndolo y así comparto ideas con vosotr@s. Quiero anunciar un cambio en el blog para futuros artículos. Varias personas me han sugerido empezar a escribir en español y en inglés (nadie ha sugerido euskera todavía ;) )así que al final he decidido que voy a empezar a hacerlo. Espero que sigáis leyendo y disfrutéis tanto como yo.

This article is dedicated to all of you because I have reached a personal milestone for my blog: this site has now had well over 10 000 visitors from all corners of the world! Thanks to all of you who read this blog. I really enjoy writing it and I love sharing my ideas but knowing I have your attention is also a real source of encouragement for me to keep writing. I want to announce a change to the blog for future articles. Quite a few people have suggested to me that I should begin writing in Spanish and English (no one has requested Basque yet!) and I have decided to go for it. I hope that you keep reading it and continue to enjoy it!












Llevo shorts y camisa de POÈTE, bufanda de BURBERRY, botines de ZARA, bolso de LOEWE, en la mano izquierda llevo pulseras de FETICHE SUANCES y en la derecha la de plata es de CHOSES DE FEMME y la otra de LOWLITA AND YOU.

I am wearing shorts and a shirt from POÈTE, a BURBERRY scarf, ankle boots from ZARA, a  LOEWE bag, on the left arm I am wearing bracelets from FETICHE SUANCES. On the right, the silver one is from CHOSES DE FEMME and the other one is from LOWLITA AND YOU.

Thank you!!!// Gracias.

No hay comentarios:

Publicar un comentario