Buscar este blog

lunes, 29 de abril de 2013

Camiseta con tutú

¡¡Holaaa!!

¿Qué tal el finde? Hoy os dejo con una de las camisetas de la nueva temporada de Dolores Promesas. Como sabéis, es una de mis marcas favoritas últimamente porque la verdad es que tienen unas cositas ideales. Y esta camiseta me parece...me encanta la parte de abajo porque parece un tutú :) Hoy creo que por fin me voy a coger los zapatos de Valentino que tanto deseo porque ya no aguanto más...Mañana os diré cuáles he cogido al final :)

Hey guys!! How was your weekend? Today I'm going to show you this t-shirt from Dolores Promesas. As you may already know, it's one of my favorite brands because they have some really nice and special things. I love this one because it has a small tutu which makes it really different :) I think that today I'm going to get the Valentino shoes that I love...I'll tell you tomorrow which ones I decided to get in the end :)









Llevo//I'm wearing:

Camiseta/T-shirt: Dolores Promesas

Bikini: Dolores Promesas (old)

Zapatos/Shoes: Menorquinas

Sombrero/Hat: Massimo Dutti (old)

Besos y hasta mañana :)

2 comentarios:

  1. You're so cute
    I follow you!
    Hope you can follow back if you like mine blog too,
    I will be so glad :D

    Lots of love,

    April
    http://freakdelafashion.blogspot.com

    ResponderEliminar