Buscar este blog

martes, 18 de junio de 2013

Estilos diferentes

¡¡Hola!!

Hoy os dejo con dos estilos totalmente diferentes: uno informal y el otro más classy pero chic. Hace no mucho, mi madre se puso la misma chaqueta pero con una falda negra como de tutú ideal y esta vez se la ha puesto con pitis que yo creo que le da un aire más despreocupado. El vestido que yo llevo es de la nueva temporada de Dolores Promesas, vaquero, ideal. Llevo 2 meses esperando a ese vestido porque lo había visto pero oye, que nunca llegaba a Bilbao. Hasta que mi madre me lo regaló por mi cumple junto con alguna cosita más como las Malibu Tails. Algunas me regaló Carmen por mi cumple porque es súper maja y siempre se enrolla muchísimo. Y como ya os digo, siempre está buscando lo último de lo último y en Bilbao, estas pulseras sólo hay en Choses de Femme. Son elásticas con glitter y de todo así que yo que vosotras me daba un garbeo porque tanto Carmen como Saioa son una mina.   

Today I want to show you two different styles: one is more informal than the other one, which is a bit classy but chic :) Not that long ago, I posted an article with the same jacket that my mom is wearing but in a different way. She wore it with a black tutu skirt which is amazing but this time she decided to wear it with some skinny pants and I think it gives the outfit a more carefree appearance. The dress that I am wearing is from Dolores Promesas, denim, really nice. I've been waiting around 2 months to get it because it hadn't arrived and I was getting a bit nervous since I had seen it a long time ago. The dress was one of my birthday presents that my mom got me together with the Malibu Tails that I am wearing. Some of them were a present from Carmen, the owner of the shop, for my birthday :) As I have already told you, she's always looking for the latest novelties and this is an example because the real Malibu Tails can only be found here. They are elastic, with glitter and everything...if I were you I'd go have a look because they have many nice things and Saioa and Carmen are really nice people. 

























Llevo//I'm wearing:

Vestido/Dress: Dolores Promesas

Cardigan: Comptoir des Cotonniers

Sandalias/Sandals: Zara

Bolso/Bag: Miu Miu

Pulseras/Bracelets: Choses de Femme y Suarez (izquierda); Malibu Tails (Choses de Femme, derecha)


Lleva//She's wearing:

Chaqueta/Jacket: Chanel 

Pantalones: J Brand

Zapatos/Shoes: Gianvito Rossi (Choses de Femme)

Bolso/Bag: Birkin (Hermès)

Cinturón/Belt: Prada

Hasta mañana :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario