Buscar este blog

lunes, 4 de noviembre de 2013

Birthday Party!!

¡¡Holaaa!!

¿Qué tal el finde largo que hemos tenido? Seguro que se os ha pasado volando...es lo malo de tener fiesta que parece que no llega y cuando llega, se pasa en un abrir y cerrar de ojos. Hoy os dejo con el cumpleaños de mi madre, que lo celebramos en La Ola (Getxo). Vaya día nos hizo...no paró de llover excepto un poco a la mañana pero eso no fue razón para parar la fiesta :) Así que nos pusieron una carpa, picoteo y música...¿para qué se quiere más? La verdad es que lo pasamos bomba y yo creo que todo el mundo pasó una noche muy agradable. 

Como ya sabéis, ya en invierno vi en la publicidad de Valentino una chaqueta que me volvía loca. Pues bien, como yo no soy de las que se da por vencida, antes o después sabía que la iba a conseguir y aquí la tenéis :DDDD Cuando me la probé, sólo con eso ya me sentía especial, cómo me puede gustar esa chaqueta madre mía... Además da igual con qué combinarla porque queda monísima con cualquier cosita. Esto me recuerda a Mónica en el capitulo de Friends cuando se compra unas botas carísimas que le van con todo y luego no se las puede poner porque le machacan los pies :) Pues bien a mí me pasa lo mismo, esta chaqueta me va con cualquier cosita, pero menos mal que no me hace daño si no me da algo!!!!! El bolso ya es vintage, nunca os lo había enseñado porque me da hasta pena ponérmelo de lo años que tiene, aunque está como nuevo. Es de cocodrilo de Loewe del año de la polca pero sigue estando como nuevo!! La corona de flores me la regaló Carolina de VOGA Bilbao en verano y la verdad es que no sabéis cuánto juego me ha dado. Además cuando llueve que es un rollo hacerse el pelo porque nos va a durar 5min. Pero con la corona, te haces un moño, te la colocas y oye, como si hubieses pasado horas en la pelu jajaja. 

Helloooo!!!

How's it going?? How was your long weekend?? Mine just went by really quickly :( Guess that it is always the same with these things. Well, today I'm going to tell about my mom's birthday party, which we celebrated it at La Ola (Getxo). What a day we had...it rained the whoooole day expect for a little bit in the morning, it was horrible. But despite the rain, we had an amazing time because to party, one just needs music, some food and a tent (if you are on the terrace). I think we all had a great time and that everyone was very happy :)

I'm not sure if you remember it but, around winter time, I posted a photo with a summer jacket of Valentino that I was crazy about. Well, you know that I never give up so, here you have it :) I already felt really special when I tried it on for the first time, because it doesn't matter what you wear it with, or if your hair is a complete mess...everyone would look amazing with that jacket :DDDD This reminds me to an episode of Friends, when Monica buys a pair of expensive boots that she is mad about. She promises that she will wear them with anything that she has in her closet. However, it turns out that the boots are killing her and she can't walk with them at all :) I feel identified with it, not because the jacket is uncomfortable or anything like that, but because I think it has been a very good investment, since it goes with everything!!! The crocodile handbag is already vintage, from Loewe and I had never showed it to you because I don't want to break it since it's so old. It is in a perfect condition, better than some of the ones that I already own but still...I feel really attached to it and I . The flower crown was a present from Carolina, from the shop VOGA Bilbao. When I wear it everyone thinks that I have gone to the hairdresser or something but it is just the opposite. I tend to wear it in those rainy days that it doesn't matter how many hours you spend doing your hair, because it is going to get ruined as soon as you step out of the house. So, with the flower crown, you just put your hair up, you put on the flower crown and it will look as if you had spend ages getting ready ;) 



Mi regalo, la pashmina de BIMBA y LOLA de esta temporada, ideal. 















Llevo//I'm wearing:

Chaqueta/Jacket: Valentino

Pantalones/Trousers: Zara

Zapatos/Shoes: TOD'S (Choses de Femme)

Pulseras/Bracelets: Choses de Femme (right), Suarez (left)

Gafas/Sunglasses: Ray-Ban

Corona de Flores/Flower Crown: VOGA Bilbao 



In case you haven't seen the episode...

video


video



Hasta mañana y feliz lunes!!!

2 comentarios: